Ve spodních pasážích skiareálu Stuhleck, v nadmořské výšce 777 m.n.m., je aktuálně 35 cm sněhu. V jeho horní části, ve výšce 1.774 metrů nad mořem, pak momentálně leží 80 cm silná vrstva sněhu.
V současnosti je na Stuhlecku v provozu celkem 16 kilometrů sjezových tratí a dopravu lyžařů na sjezdovky zajišťují 0 lanovky a vleky.
| Den | Počasí | Údolí 777 m.n.m | Vrchol 1.774 m.n.m | Riziko | Objem | Hranice | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Teplota | Vítr | Teplota | Vítr | srážek | srážek | sněžení | ||
| 16.12. | zataženo | 7 °C | 4 km/h | 1 °C | 5 km/h | 15 % | – l/m² | 2.813 m |
| 17.12. | zataženo | 6 °C | 3 km/h | 2 °C | 5 km/h | 20 % | – l/m² | 2.406 m |
| 18.12. | skoro zataženo | 7 °C | 3 km/h | 2 °C | 4 km/h | 15 % | – l/m² | 2.174 m |
| 19.12. | polojasno | 8 °C | 2 km/h | 1 °C | 2 km/h | 10 % | – l/m² | 2.420 m |
| 20.12. | skorojasno | 8 °C | 3 km/h | 0 °C | 4 km/h | 5 % | – l/m² | 2.299 m |
| 21.12. | zataženo | 4 °C | 5 km/h | -1 °C | 6 km/h | 20 % | – l/m² | 1.182 m |
| 22.12. | zataženo | 6 °C | 4 km/h | 1 °C | 5 km/h | 20 % | – l/m² | 1.682 m |











Z těchto sjezdovek na Stuhlecku je 100 % s možností umělého zasněžování v případě nedostatku přírodního sněhu.
Celkový počet lanovek a vleků na Stuhlecku je 11 o celkové délce 10.3 km s přepravní kapacitou 15.600 osob za hodinu.
| Název | Rok výroby | Délka (m) | Kapacita (os./h.) | Místo |
|---|---|---|---|---|
| Babylift | – | 131 | 500 | – |
| Familienlift | – | 396 | 700 | – |
| Minilift | – | 131 | 500 | – |
| M Tellerlift | – | 100 | 700 | – |
| Promibahn | 1998 | 1.722 | 2.400 | – |
| Semmis Zauberteppichlift | – | 30 | 500 | – |
| Schieferwiese I | 1998 | 670 | 1.200 | – |
| Schieferwiese II | 1998 | 670 | 1.200 | – |
| Skischullift | – | 135 | 650 | – |
| Sonnenlift | 1968 | 603 | 1.200 | – |
| Steinbachalmbahn | 2005 | 1.400 | 2.400 | – |
| Stuhleckbahn | 1992 | 2.706 | 2.400 | – |
| Tellerlift Stuhleck | – | 153 | 700 | – |
| Verbindungslift Sonnenlift - Promibahn | – | 54 | 500 | – |
| Weissenelfbahn | 2008 | 1.808 | 2.400 | – |